tisdag 16 augusti 2011

Allsången, har ni sett?

Såg att min favvo Peter Jöback skulle vara med idag så jag slog på tv:n. Attans, missde PB men så var min andra favvo där! Björn Skifs! O va han är bra. Men man blir lite skraj, va pinnig han är! Ungefär som Magnus Uggla - också så pinnig. Varför frågar man sig. De vill inte ha den där gubbmagen och gubbarna har ju heller inte så väldigt tjocka ben precis. okej då fattar jag. alla farbröder är alltså egentligen streckgubbar. Med eller utan mage. Fy vad orättvist, på mig: lilla tanten; sitter fettet över precis hela kroppen men männen; de kan bara göra en liten fettsugning på magen så är det klartt! Men nej då, jag är inte bitter! Sådant är livet bara. Äta pyttelite och röra sig jättemycket. Det är formulan. Och så om man ser hur det ser ut: kvinnan har en massa aptit men inte en otrolig massa energi att sparka av sig. Alltå måste man skaffa sig den där  extraordinära enerigin som kostar multum på SATS, Balance, F&S you name it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar