torsdag 28 juli 2011

Med anledning av morgondagens aktivitet

På väg tillbaka till stan körde jag in på kyrkogården, tänkte jag kollar till pappsens och mamsens grav, jag planterade ju en massa sommarblommor där i juni. Har inte varit där sen dess. Men det blommade ju på bra men inte rosen. Den hade mått bra om den hade fått lite av "kolonistens guldvatten", det är jag säker på. Mina rosor på Väddö har ju fått det och de har blommat som tusan hela sommaren. Må åtgärdas.
Nu är det nattinatti, tidigt upp imorgon. Frukost förbokad, vilken LYX!! Glöm inte iPoden, glöm inte iPoden.....

Minnesanteckning: inte glömma att vi måste få mammas namn och datum på stenen också. Hoppas syskonen tar tag i det. Idag stod jag 30 minuter på banken för att betala räkningar. Räkningen från badrumsföretaget hade skrivit Fam Hallén ist för Hallén dbo.  Det tog sin tid att reda ut det. Vid exit från banken stod Securitas och skrev lappar; SPRANG till Valle han var inte lappad tack och lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar