tisdag 26 juli 2011

Ett evigt kånkande

Nu är jag hemma i stan igen! Redo att ta emot familjen Lundin junior imorgon 09:35 på Stockholms Central. Det ska bli så roligt att träffa Greta igen så jag är sprickfärdig. Hur ska jag kunna sova inatt? Idag plockade jag blåbär så att jag ska kunna bjuda på en blåbärspaj imorgon. Det var massor av bär men min rygg tycker att det är bättre plockhöjd med hallon. Nackdelen med hallon är ju att det är små, pyttesmå kärnor som fastnar i tänderna - det har inte blåbär, det är bara att tugga och njuta. Hoppas Frida vill smaka så Greta får paj i mjölkform hi hi

Rubriken? varje gång jag förflyttar mig är det en massa nödvändigheter som jag släpar med mig. I år har jag dock inte haft symaskinen med på kas.

Hade inte nån kamera med mig i blåbärsskogen så jag bifogar bild från när vi precis kommit fram till Mariero i söndags då jag kom tillbaka efter att ha varit i Stockholm när Annelie var där och firade möhippa med Maria Olsson som ska gifta sig i augusti. Då blirre besök av Annelie och Daniel hoppas jag! Det är ett fasligt farande men det är så himla KUL att få träffa alla mina gullungar!!!!!! Kram på er om ni läser det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar