torsdag 28 juli 2011

En ledig dag i stan

Jaha, så åkte familjen Lundin junior söderut så var man själv igen. Hur ska jag få den här dan att gå då? Det var inga problem, det var ärenden att fixa med och så har jag länge tänkt åka ut till IKEA för att se på deras kök. Har ju fått offert från Köksboden i Sebende men jag tyckte det var litta dyrt liksom. Inte fanns det mycket att välja på heller. Men IKEA-köken var ju riktigt hyggliga och miljöerna inte heller helt hopplösa. Jag valde Nexus björk för att gå ihop med det befintliga skåpet som jag tänkte behålla. Men så tänkte jag på vitvarorna och körde in på Home-butiken. Där hittade jag köket (bilden). Jag gillade de vita fronterna, långa handtagen och att ha ugnen på den höjden, lätt och fint att kolla "hur går det för sockerkakan". Så nu fick jag ännu mera myror i huvudet. Det blir väl ingenting till slut pga beslutsvånda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar