fredag 30 november 2012

Stödköp

Annelie som nu är inköpare på MQ berättade i helgen att siffrorna inte såg så bra ut för företaget.
Eftersom jag behövde lite nya gångkläder kunde jag lika gärna handla där som någonannanstans tänkte jag och skred till verket. Om alla som känner Annelie gör likadant kanske vi kan vända de röda siffrorna hi hi. Det finns töj för män också obs obs. Skaffade ett bonuskort också, kortfritt=mycket bra. Så fick jag senaste numret av Femina!! Utgivningsdag 12/12, vilken fullträff!
På Sisters får man byxorna upplagda gratis, det tycker jag är så himla skönt, kan inte MQ fixa det också, hint hint! Väldigt trevlig expedit, kom med en massa förslag och gav uppriktiga smakråd. Hon kom till exempel med en tröja (Sunshine 365) och byxor (Stockholm) som jag helt missat. Inget av det jag tagit in i provrummet funkade men alla hennes förslag.


1 kommentar: