söndag 13 oktober 2013

Jo du matte...?

-Ja vad är det Bamme?
-Det var himla mysigt hos David igår.
-Det var verkligen roligt att höra Bamse, för konserten med P J i Globen igår var helt magisk, underbar han har växt så mycket på Broadway och vet du? Han nämnde under applåderna att han är så känslig för han har just blivit pappa och...
-ye ye ye. Aaanyways, vet du? att David? han gav mig kalkon vet du, det var j-ee-tte-gott det...
-Mmhm, va bra Bamse. Kanon.

Vi har båda våra prioriteter Bamme och jag.

2 kommentarer:

  1. Jaså minsann...det var inte vad han sa när jag kom dit! Då var det: Sandra Sandra Sandra! Inte en endaste munsbit har jag fått sen jag kom hit och jag som är så sugen på kalkon! :-) Tyckte så synd om honom att jag gav honom lite och då blev han så glad, så glad.

    Lille goseplutten!

    SvaraRadera
  2. Ja, men det är ju Bamses standardtaktik. "Å jag har inte fått nån mat, alls...". Lille plutten, en sån liten glädjespridare! Kul att konserten var bra. Men den kunde väl knappast vara annat än JÄTTEBRA med Jöback...

    SvaraRadera