söndag 23 september 2012

Hemma igen

Det var en intensiv helg hos familjen Lundin, phew! Den lilla damen har jag varit förälskad i sen jag såg henne första gången men för varje gång så växer det. Hennes charm, hennes energi, hennes glädje är enastående. Hoppas jag får se hur det går för henne i livet. Idag tror jag hon kommer gå i pappans fotspår och testa gränser, resa till far-away places och utforska... nåt sånt
Verkligen ingen smickrande bild på mig men det är ju bara snällingar som kollar på den här bloggen

1 kommentar:

  1. Tack för i helgen :) mysigt och skojsigt, har börjat läsa boken nu, vill bara läääsa. Jag tror oxå det lir en liten äventyrare det där. Eller typ uppfinnare, för klurig är hon, eller typ någon som vet vad hon vill och bestämma haha. Fint skrivet :)

    SvaraRadera