söndag 12 augusti 2012

Det var det

Då var London avklarat, nu på planet på väg hem. Skulle bra gärna vilja sätta på min podcast för att slippa lyssna på hemvändande tonåringar som varit på språkresa. Nejdå jag är inte bitter för att syrran fick åka men inte jag. Men om jag gör det så tar kanske batteriet slut och telefonen behövs för att visa upp flygbussbiljetten jag köpte dagen före avresan men som inte användes för att jag fick stressutbrott och tog Arlanda xpess istället. Där gick 260:- och så var det incheckning av väska 140:-. Hade glömt att jag valt "inget incheckat bagage" vid bokningen. Jaha så på hemresan fick jag ju checka in det igen för 12 GBP. Om jag skriver ner det här kanske jag lär mig att planera bättre nästa gång. En annan grej. Det finns alltid biljetter till Londons shower som man kan köpa direkt på teatern. Om jag bokar på internetsiterna kostar det dubbelt så mycket. Sen finns det en massa ställen som säljer biljetter på stan särskilt runt Leichester Square. Där är biljetterna också dubbelt så dyra. Dvs man kan ju pruta men orka.. Annelie (Anne Lee som hon blev omdöpt till av London) och jag tog avsked utanför Buckingham Palace hon för Paddington-Heathrow-Landvetter jag Victoria-Gatwick-Arlanda. Bilden är när hon väntar på bussen.
Så skulle jag då posta inlägget eftersom "Norwegian som första flygbolag erbjuder fri WiFi". Tror ni det funkade. Nej, just det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar