söndag 6 maj 2012

Kom på att jag måste fixa till nåt över diskbänken på Mariero

Vilket ögonblick som helst kräver snickaren besked på vad det ska vara på vägg mellan diskbänk och skåp och det blev svårare än tänkt...
Hade tänkt mig ett stänkskydd i klarplast och så en klatschig tapet under. Men det fanns inte på Fredells!! Jag skulle ha åkt till Ikea istället! men man kan ju inte fara runt som ett torrt skinn från söder till norr (ok jag hade kunnat åkt till Kungens kurva) så jag bestämde mig för att köpa lite kakel istället. Det blev vita, blanka 10x20 med fasade kanter. Inte så fantasifullt men nu har jag nåt iallafall. Så fick jag sms från Ikea, nu har det andra och sista paketet kommit till Ica Älmsta för uthämtning. Så nu har jag ett projekt nästan klart och ett nytt på gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar